Az elmúlt két hetet kikapcsolódással töltöttem, így volt lehetőségem látni néhány friss TV-reklámot. Miközben néztem őket, rájöttem, hogy tulajdonképpen nagyon is szeretem a reklámokat. A reklámszakemberek szorgos munkája nélkül ugyanis sosem tudtam volna meg, hogy:
1. Be lehet ültetni valakit letakart szemmel úgy egy személyautóba (légfrissítő-szagoltatás céljából), hogy az illető még véletlenül se gyanakodjon holléte felől, vagy legalább is az első pár tippje semmiképp ne egy kocsi legyen.
2. Kötelező otthon szemölcsfagyasztó kencét tartani, mert ha véletlenül összeszedsz egyet a talpadra és nem kezeled le időben, minden lépéssel újabb és újabb keletkezik. És az bizony felettébb kellemetlen.
3. Ha manapság a foltos ruhádra a bizonyos magenta flakonos tisztítószert használod, az előkezelés során bátran simogathatod az adagoló összevegyszerezett alját, a mosoly nem fog leolvadni az arcodról. (Eddig nekem véletlenül lett csak mosószeres a kezem, de azonnal lemart pár bőrréteget, ha nem vagyok résen, már nincs ujjlenyomatom.)
4. A legújabb jeges tea lehűti a szívedet. Magamtól nem jöttem volna rá, hogy a nyári melegben ezt is külön hűteni kell, milyen igaz.
5. Ha apróhirdetéses oldalról vásárolsz hintaszéket, az eladó készségesen megvárja majd, míg kiszundikálod magad benne, mielőtt kifizetnéd. Sőt, még ringat is (és suttogva telefonál, ha hívják).
6. A végére hagytam a kedvencemet: a legújabb intim betét a fizika törvényeit is legyőzi ha kell, és képes felfelé vonzani a folyadékot, ami ezáltal a gravitációt megszégyenítve egy cseppentőből tökéletesen felfelé fog cseppenni, sallangok nélkül. Ha Te is a célcsoportba tartozol, a használat előtt mindenképpen mérlegeld azt a kockázatot, hogy a betét a rendkívüli szívó hatásának köszönhetően egy füst alatt a következő havi menstruációt is kiránthatja belőled. :)
Ha Neked is van hasonló észrevételed valamelyik reklámmal kapcsolatban, ne fogd vissza magad! :)
Természetesen lehetséges, hogy minden említett termék és szolgáltatás szuper jó és hasznos és piacvezető, a fenti gondolatok a reklámfilmek sugallatára születtek, céljuk elsősorban szórakoztatás és nem negatív marketing, márkanevet többek között ezért sem írtam sehol.
További kellemes hétvégét kívánok!
Utolsó kommentek